Čia rasite dažniausiai užduodamus klausimus ir atsakymus – tokius paprastus kaip 2×2!
Toka.lt – mūsų durys niekada neužsidaro! Parduotuvė veikia 24/7, tad galite apsipirkti bet kuriuo paros metu. Naktį, per pietus arba net viduryje atostogų – mes visada pasiruošę jus aptarnauti!
Deja, mūsų prekės galima tik užsisakyti internetu ir atsiimti mūsų atsiėmimo punkte, nes nesame tradicinė fizinė parduotuvė. Tačiau mes užtikriname, kad kiekviena prekė yra išsamiai aprašyta su nuotraukomis, kad galėtumėte tiksliai žinoti, ką perkate. Jei turite klausimų apie prekes, mūsų komanda visada pasiruošusi jums padėti!
Toka.lt – mūsų durys niekada neužsidaro! Parduotuvė veikia 24/7, tad galite apsipirkti bet kuriuo paros metu. Naktį, per pietus arba net viduryje atostogų – mes visada pasiruošę jus aptarnauti!
Jei kažkas pasislėpė, tai dar nereiškia, kad tai pradingo! Jei negalite rasti norimos prekės arba nesimato kainos, tiesiog susisiekite su mumis ir mes padėsime jums viską sužinoti!
Nieko baisaus! Jei kažkas lieka neaišku – mes pasiruošę atsakyti į visus klausimus! Parašykite mums, ir mes iškart pateiksime atsakymą ir išspręsime klausimą.
Na, mes mėgstame greitį! Preliminarus pristatymas yra 2-4 darbo dienos. Po prekių gavimo į mūsų sandėlį, jūsų užsakymas pasieks jus per vieną darbo dieną, nes Omniva mėgsta greitį. O jeigu esate netoli mūsų ir norite sutaupyti vieną dieną, galite atsiimti prekes ir tiesiogiai mūsų atsiėmimo punkte. Mums svarbus greitis, todėl stengiamės, kad jūsų užsakymas atkeliautų kuo greičiau! 🚀
Kai tik užsakymas bus išsiųstas arba paruoštas atsiėmimui, gausite informaciją el. paštu. Jei jums reikės pagalbos ar papildomos informacijos, nesidrovėkite susisiekti su mumis!
Nerimauti tikrai nereikia! Jei gavote prekę, kuri atrodo sugadinta arba pažeista, pirmiausia susisiekite su mumis ir mes užtikrinsime sklandų grąžinimą ir/arba pakeitimą. Jūsų džiaugsmas – mūsų prioritetas!
Jei nutiko taip, kad norite grąžinti prekę, mes jūsų nepaliksime! Tiesiog įsitikinkite, kad prekę grąžinate per 14 dienų nuo gavimo, ji yra nepažeista, originalioje pakuotėje ir nesugadinta. Jei turite klausimų, kaip tai padaryti, mes visada pasiruošę padėti! Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia: Prekių grąžinimas be rūpesčių.
Mes siekiame tik aukščiausios kokybės ir stengiamės pasiūlyti tik geriausias prekes, kurios yra kruopščiai patikrintos ir sertifikuotos. Tačiau jei nutiktų, kad prekei kažko trūksta arba ji neatitinka jūsų lūkesčių – nedvejodami praneškite, ir mes pasirūpinsime, kad viskas būtų išspręsta greitai ir sklandžiai!
Deja, šiuo metu negalime priimti grynųjų pinigų už prekes. Tačiau galite pasinaudoti patogiais elektroniniais apmokėjimo metodais, kad užtikrintumėte greitą ir saugų prekių gavimą. Jei turite kokių nors klausimų apie apmokėjimo galimybes, drąsiai kreipkitės – mes visada pasirengę padėti! 😊
Omniva:
Siuntas iš paštomato galima atsiimti įvedus SMS žinutėje ar el.paštu atsiųstą šešiaženklį durelių kodą. Norėdami, kad kitas asmuo paimtų Jūsų siuntą iš paštomato, perduokite jam šį kodą. Per kurjerį siunčiamas siuntas gavėjo vardu gali priimti ir kitas asmuo tik tuo atveju, jei nebuvo pridėta jokių papildomų paslaugų, kurias teikiant reikia įrodyti asmens tapatybę (pvz. pristatymas suaugusiam, dokumentų grąžinimas, pristatymas konkrečiam asmeniui ir pan.).
Užsakymų atsiėmimas mūsų punkte Vilniuje, Riovonių g. 2A (I aukšte):
Jei pasirinkote atsiėmimą mūsų atsiėmimo punkte, siuntą gali atsiimti ir kitas asmuo, jei tik jis žino užsakymo numerį ir vardą, kuriuo buvo pateiktas užsakymas. Tai užtikrins greitą ir patogų prekių atsiėmimą.
Omniva paštomatai yra lauke, pasiekiami visą parą, 7 dienas per savaitę.
Gavę pranešimą apie pristatymą SMS žinute arba el. paštu:
• nueikite prie paštomato, kuriame saugoma jūsų siunta;
• paštomato ekrane paspauskite „Atsiimti siuntą“;
• įveskite SMS žinutėje arba el. laiške nurodytą durelių kodą;
• jei siuntėjas nurodęs nustatyti tapatybę, atlikitę tai naudodamiesi Smart ID arba mobiliuoju parašu;
• jei siuntėjas nurodęs sumokėti pristatant siuntą („Išperkamojo mokesčio surinkimas (COD)“), sumokėkite reikalaujamą mokestį naudodamiesi savo banko kortele;
• atsiimkite siuntą (-as) iš skyrelio (-ių);
• uždarykite dureles;
• jei sumokėjote už pristatymą, galite atsispausdinti kvitą.
Jei paštomato skyrelyje yra kelios siuntos, dar kartą patikrinkite, ar paėmėte visas siuntas.
Jei, atsiimdami siuntas iš paštomato, pamiršote išsiimti siuntą iš skyrelio, per 15 minučių galite jį vėl atidaryti naudodami tą patį durelių atidarymo kodą.
Mes naudojame tik saugius mokėjimo metodus, tokius kaip Montonio, kurie garantuoja jūsų duomenų apsaugą. Visi mokėjimai atliekami per užšifruotas ir patikimas sistemas, tad galite apsipirkti be rūpesčių. Saugumas – mūsų prioritetas!
Be streso! Jei jūsų užsakymas užtrunka ilgiau nei tikėtasi, tiesiog susisiekite su mumis ir mes iškart išsiaiškinsime, kas nutiko. Mes visada pasirūpinsime, kad jūsų užsakymas pasiektų jus kuo greičiau.